Tuesday, March 11, 2003

امروز ٬ تا از در اومدی داخل شناختمت.از صورت کک مکیت شناختمت.هنوز هم خجالتی بودی و کم حرف میزدی. وقتی هم حرف میزدی٬ نفس کم می آوردی٬ و خیلی سریع چادرتو میکشیدی جلو.مثل قبلنا.مثه ترم دوم.مثه همون وقتی که ٬ اومدی و تعریف کردی که یه پسر خوزستانی قد بلند و خوش تیپ اومده خواستگاریت . و اینکه چقدر خوشت ازش میاد و از پسر عموی چاقو کشت خیلی مودبترو خوش لباستره و از دوست برادرت که سربازه و دستش یه دهنش نمیرسه خیلی پولدار تره.و از پسر همسایه که ٬ گل میندازه توی حیاتتون ٬ ولی مچشو با دختر خاله ات گرفتی ٬ خیلی مرد تره.

یه هفته بعد ٬اومدی ٬ با شیرینی و ابروهای برداشته و آرایش ناشیانه و النگوی طلا و کفش کرم. و چقدر خوشحال بودی.و وقتی پسرای کلاس ٬ بهت تبریک میگفتند ٬ باز هم صورتت گل انداخت.
تو اولین دختر دانشگاه رفته ی فامیلتون بودی.و این عکس العملها ی تو کاملا طبیعی بود.بعد باز هم با چشمایی که برق میزد ٬ گفتی : نامزدم دیگه نمیذاره بیام ٬ دانشگاه.میگه ٬ تو فقط مال منی.نمی خوام هیچکسی غیر از من ببیندت.و تو چقدر از این جمله ی نامزدت خوشت اومده بود!!!با ما خداحافظی کردی و این آخرین باری بود که دیدمت٬ تا امروز٬ وسط مصاحبه.

.نفر اولی.نفردومی٬ ... پنجمی تو بودی.نام:.... نام خانوادگی:.... شغل: خانه دار.وضعیت خانوادگی: بد سرپرست.متاهل. دارای یک فرزند.سرمو از روی کاعذ بلند کردم ٬ و تورو دیدم. با همون صورت کک مکی٬ با همون کم حرفی و خجالتی ٬ با همون تن صدایی که موقع حرف زدن نفس ٬ کم می آورد . اما اینبار حرفی نزدی که بخوای نفس کم بیاری.فقط ٬ مثل همون ترم دوم ٬ تند ٬ چادرتو روی سرت کشیدی و صورتتو قایم کردی.چادری که از کهنگی٬ سرخ شده بود با کفشهای بندی ارزونی که توی این برف و زمین یخزده ٬ پوشیده بودی٬ با بچه ای که بی امان گریه میکرد.با شوهری که ۲ ساله زندانه ٬ با صاحبخونه ای که بهت چشم داره ٬ با خانواده ای که از فقر ٬ نمیتونی٬ سربارشون بشی.با شهری ٬که حق نداری ٬ هیچ شغلی جز مستمری ماهی ۹ هزار تومن بهزیستی داشته باشی.

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:55 ق.ظ

چرا اینقدر تلخ مینویسی!!!!
ولی میدونم که هدفت تلخ نیست.
بهت تبریک میگم و
موفق باشی.

بهمن دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.havaytazea.persianblog.com

دوست عزیز خیلی جالب می نویسید

زهرا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:27 ب.ظ

تاریخ میلادی را اشتباه نوشتی ۳خرداد هشتاددو ۱۱ مارچ۲۰۰۳ اشتباه است میشه ۲۴ می ۲۰۰۳ هه هه هه هه!!!!!!!
می بخشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد