دیروز که از کرج به تهران میرفتم زنی حدود 40 ساله  کنارم نشسته بود. موهاشو رنگ زردی که به نارنجی میخورد زده بود . مانتوی ارزون و جلفی پوشیده بود و هر چند دقیقه یکبار آروغ میزد.  از عوارضی که رد شدیم تلفنش زنگ زد . کاسب کارانه شروع کرد: نه دیشب تا صبح نخوابیدم. با فریده مهمون داشتیم.

------: نه نه . اه ه ه . ساغرو از کجا برات گیر بیارم. شوور کرد رفت. ولی یکی دارم آکه آکه..... میارمش مگه میتونه نیاد.

 راننده و مرد کناریش موذیانه میخندیدند. زن چونه میزد قیمت میداد و سن دخترهارو اعلام میکرد. 17 ساله 60 تومن. 21 ساله 45 تومن .19 ساله بین 55 تا 50.

وسط قیمت دخترها دوبار پشت سر هم آروغ زد.

 

مرد جلویی ظاهرا عرشو سیر میکرد. هر چند دقیقه یکبار برمیگشت و به پشت نگاه میکردو چشمک میزد.

سرم پایین بود. داشتم سوالای مصاحبه ام رو مینوشتم. زن روی پام زد: خورده داری؟

/////////: بله؟

---------: خورده؟پول خورد؟هزار تومنی خورده داری؟عزیز! من سپه چک دارم نرسیدم بانک برم. و یه سپه چک 50 هزارتومنی نشونم داد.

/////////: بذارید ببینم.

مرد جلویی به تکاپو افتاد و جیب و کیف پولشو میگشت: فکر کنم من دارم.

همونطور که توی کیفمو میگشتم پرسیدم : چرا   خورد نکرده سوار میشین؟ شاید کسی نداشته باشه.

زن مثه شهناز تهرانی با  ابرو به مرد اشاره کرد و گفت: بالاخره یکی داره  خورد بده.

 پولو بهش دادم.

زن آپادانا پیاده شد و مرد جلویی فورا پشت سرش از ماشین پایین اومد. صداش شنیده میشد: شماره موبایلتونو بدین ..... اون 21 ساله .....

 

 

درصد زبادی از روسپی ها و بخصوص واسطه های جنسی (قوادان)به خاطر فقر مالی درکرج زندگی میکنند. هر روز مثه یه کارمند صبح به صبح اکثرشون میان تهران و روزهایی که مشتری ندارند  یا مشتریهاشون کرج هستند همونجا زندگی میکنند.

اکثرا" معتقدند که کرایه خونه ها توی کرج ارزونتره . و امکان دستگیریشون هم توی تهران بیشتره. از طریق مترو و ماشین مشتری پیدا میکنند.

 

دو سال پیش  اعلام شد تهران حدود 50 هزار فاحشه داره با میانگین سنی 17 تا 24 سال .ولی آمار بالاتر از این رقمه . تجارت پر درآمد جنسی تا مقطع زمانی خاصی این زنان رو قبول میکنه. دقیقا تا وقتی که این زنان از نظر جنسی جاذبه داشته باشند. یه چیزی حدود 28 سالگی . و بعد از اون از این چرخه خارج میشن و دخترها و زنهای جوونتری جای اونها رو میگیرند. اکثر این زنان قبل از همین سن خود به خود از رده ی بازار عرضه و تقاضا خارج میشن. چون روسپی گری شغلیه که در اون زنان بسرعت پیر

میشن. برآورد میزان فرسودگی جنسی یه روسپی 24 ساله برابر با یه زن 50 ساله با قدرت جنسی بسیار بالا هست.اکثر روسپی ها بخاطر استرس و بیماریهای عفونی

و ناراحتی های روانی  بسرعت آسیب  میبینند.

 

روسپی ها –این آسیب پذیرترین قشر جامعه - که حالا بهشون زنان ویژه لقب دادند و من موندم که چطوری اینها ویژه شدند؟یعنی از بدو تولد ویژه شدند یا بعدا ؟ محصول  خشونت برخی مردان علیه زنانه. زنانی با ساختار شخصیتی متزلزل و نا پایدار که همگی بدون استثنا مردانی در زندگی اشون بوده که اونها  رو وادار به خودفروشی کرده. پدر و برادر معتاد – ازدواج تحمیلی – ارتباط نامشروع با ناپدری و نابرادری و دایی و عمو و پدربزرگ و آخرین تحقیقات نشون داده اگه زنی هم بوده که دختر رو وادار به خودفروشی کرده باز هم اون زن برای اهداف یک مرد یا مردانی دیگه این کار رو انجام داده.

پیچیدگی و روند پنهانی این فعالیت اونو مرموزو پر از رمز و راز جلوه داده.همه ی ما همینقدر میدونیم :  قیمت دادن و چونه زدن سر پول و مرد بعدی و بعدی.

 

وقتی از فاحشه ی 14 ساله  پرسیدم چه احساسی داری وقتی با یه مرد میری؟ گفت: احساس میکنی تمام گوشت بدنت تیکه تیکه شده و به زور به هم چسبوندنت.

 

و وقتی از یه مرد  سوال شد :چرا میای سراغ فاحشه ها؟ گفت: به نظر من همه ی زنها در یه مقطع خاصی فاحشه هستند . پس فرقی بین زن معمولی و فاحشه نیست.

 

اما معضل عمیقتر وجود قوادان یا همون دلالان جنسی هستند که روز به روز بیشتر میشند. روسپی های بالای 30 سال که از تقاضا دور میشن به عنوان کار چاق کن و پااندازهای خرده برای روسای باندها کار میکنند.

 

روسای باندها اکثرا مردانی هستند که بطور متوسط سالی 16 بار به هر روسپی علی رغم میل و خواسته ی زن به اون تجاوز میکنند. بسیاری از زنان  بارها شاهد شکستن زانو- لگن – دست و دندوناشون توسط پااندازها بودند.پانداز زن در صورت تخلف روسپی به باند دار مرد اطلاع میده و با توسط نوچه های خودش اونها رو بشدت کتک میزنه و رفتارشو کنترل میکنه.

 

این دلالان جنسی همگی دارای نفوذ  -  اعتبار و راه و چاه و تجربه ی این کار هستند.

هر پا انداز میتونه بطور متوسط سالانه 5 دختر رو به فحشا بکشه بدون اینکه آب از آب تکون بخوره و دستگیر بشه.

 

آمار بالای زنان روسپی و سن پایین فحشا که حالا به 11 سال رسیده نشون میده که  ما تا دهه ی دیگه با چه تعداد پاانداز  خبره و کار کشته روبروییم .چطور باید از روند رو به رشد این زنان جلوگیری کرد؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد